maanantai 21. toukokuuta 2012

Tervetuloa, minä!

Ensimmäinen kirjoitus, jonkun uuden aloitus, elämässä.

.. Hei,-siis! Tarkoituksenani on kirjoittaa päiväkirja tyyyppisesti,
asiaa lähinnä omalle itselleni, mutta muiden silmille.
Tämä blogi on minulle ensimmäinen laatujaan, eikä kokemusta,-
(runojen lisäksi) kirjoittamisesta liiemmin ole, suokaa siis anteeksi
VARMASTI eteentulevat kirjoitusvirheet ja,-asut, toivon että näistä huolimatta
tulevista kirjoituksista jäisi jotain käteen, edes minulle itselleni.

Kerronpa aluksi jotain itsestäni! Olen 22-vuotias, pääkaupunkiseudulla asuva, yhden pienen (08/11) syntyneen leijonatytön äiti. Uskon löytäneeni elämäni miehen, vai toivoako se on? Olemme asuneet yhdessä 3vuotta. Sukuni ei ole lähimmäiseni, ja muuhun perheeseeni kuuluu "vain" isä, tulemme hyvin toimeen. Rakastan runoja, ne tekevät elämästä siedettävämpää, antavat pakoraon arkeen ja erinlaisen kulman nähdä, elää. Rakastan myös tytärtäni, miestäni, vuokrakotiani ja niitä harvoja oikeita ystäviä, jotka pysyvät kelkassa elämän kivistä ja kuopista huolimatta. Minulla on huumorintaju, jonka kanssa ei ole helppo tulla toimeen, anteeksi tästäkin (jo etukäteen..).

Lyhyeen, mutta sitäkin kuoppaisempaan matkaani on mahtunut paljon menetyksiä ja surua, vaikeuksia, - joista on kuitenkin aina selvitty

Aloitin kirjoittamisen, koska matkassani on taas uusi elämä, josta olen onnellinen. Mutta joka herättää myös paljon muita, pelonsekaisiakin tunteita. Haluan kirjoittaa siitä, kuinka elämästä selviää, miltä raskaus tuntuu, rakkaudesta, surusta, ikävästä. Haluan antaa palan itsestäni. Elämäni on tavallista, arkea,- kuten sinunkin.

.. ps. Toivon kommenttia, tietoa; oletko siellä? Mitä haluaisit tietää, lukea, kuulla, vai haluatko? Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti